Service Desk Requestor

Je inovativní a kompaktní řešení pro help-desk/service-desk potřeby malých i středních firem, pokryje ale i řadu očekávání velkých organizací. Provoz tohoto systému v prostředí AC CLOUD přináší velmi rychlé nasazení do provozu a žádné starosti s hw infrastrukturou nutnou pro fungování aplikace.

Systémy Service Desk slouží firmám a organizacím jako jedno centrální místo pro kompletní správu požadavků zaměstnanců i zákazníků. Service Desk Requestor výrazně urychlí čas pro řešení takových požadavků a zefektivní interní či zákaznickou podporu. Pro provoz systému nepotřebujete řadu podpůrných řešení nebo tým konzultantů. Requestor lze snadno přizpůsobit potřebám organizace, je možné upravit vzhled aplikace pro uživatele, vytvořit si vlastní formuláře a uživatelská pole atd.V portálu uživatele mohou jednotlivci komunikovat s IT podporou, vkládat nové incidenty, požadavky na služby, dotazy, atd. Mohou také poslat svůj požadavek na centrální emailovou adresu a systém automaticky založí nový incident a notifikuje operátory.

Na základě definovaných katalogů služeb a SLA se určují doby řešení jednotlivých požadavků. Requestor podporuje snadnou integraci do Microsoft Windows domény (AD), obsahuje celou řadu nástrojů, které umožňují snadněji pracovat s agendou požadavků. Databáze znalostí poskytuje prostředí po shromažďování, správu a sdílení informací. Reporty a analýzy nabízí cenná data pro měření, monitorování a optimalizaci výkonnosti poskytovaných služeb.

Společnost Requestor Technologies je mladá a progresivní IT firma, její specialisté mají však dlouholeté zkušeností s vývojem help desk a service desk aplikací.