Řízení projektů ADVANTA

Nástroj ADVANTA je moderní portálové řešení pro správu projektového portfolia vytvořené pro naplnění novodobých potřeb projektových manažerů. Projekty jsou v něm lehce přístupné přes webový prohlížeč, odkudkoliv je možné sledovat jejich průběh a v reálném čase ihned reagovat na změny. Nástroj je možné provozovat v prostředí AC CLOUD.

Moderní způsob řízení projektů se liší od tradičních postupů. Zatímco dříve bylo nejdůležitější činností projektového manažera neprůstřelné plánování, dnes je to schopnost umět plán rychle přizpůsobit měnící se situaci. Tuto činnost lze označit pojmem „živé projektové řízení,“ při kterém jsou jednotlivé úlohy a projektové informace v reálném čase sdíleny s ostatními členy týmu. Oproti dřívějšímu způsobu, jehož podstatou byla neustálá improvizace na původní plán, tak dochází k výraznému zpřehlednění projektového řízení a udržování stále aktuální verze projektového harmonogramu.

Systém se stará o dopady v každém detailu projektového plánu nebo alokace zdrojů a umí sledovat odchylky od výchozího stavu. Podstatným přínosem zmíněného přístupu je jednotná datová báze a standardizovaný rodný list projektu, který je definován dle potřeb konkrétní metodiky nebo dané organizace. Vzniká tak ucelený datový archiv s možností hloubkové analýzy projektových dat, včetně jejich vizualizace na mnoho způsobů. Potřebujete znát průběžnou marži zákaznického projektu? Zajímá vás aktuální čerpání projektového rozpočtu nebo budoucí vytížení zdrojů? Není problém. Pro konkrétní projekt nebo celé portfolio v reálném čase, kdykoli a odkudkoli.

Starý způsob projektového řízení ve většině případů zahrnoval více komunikačních kanálů a bezpočet nástrojů. Email, telefon, instant messenger, MS Excel, Basecamp, Dropbox... To jsou jen některé z běžných variant a na výběr je mnoho dalších. Možnost zpětně dohledat relevantní projektové informace se skrz takovou komplexitu stává noční můrou každého projektového manažera. V systému ADVANTA tomu tak není! Integrované sociální funkce, diskusní modul a dokumentový archiv směrují výměnu všech relevantních projektových informací na jedno místo. Strukturované rozhraní i možnost vyhledávání dokáží ušetřit každému členovi projektového týmu až 15 minut denně.